Сьогодні 72 річниця заводу «Антонов»

Серійний завод «Антонов» був створений 9 вересня 1920-го року рішенням Ради Військової Промисловості № 15178 під назвою Державний авіаційний завод № 12 (ДАЗ-12). Він був створений на базі дрібних розрізнених ремонтних майстерень і до початку війни розташовувався на вулиці Гарматній. Першим директором заводу і фактично його організатором був професор Бобров Вікторін Флавіанович.
Завод був створений для ремонту літаків зарубіжного виробництва, що були на озброєнні, з 1925-го року завод почав серійне виробництво літаків. Під керівництвом конструктора К. О. Калініна був розроблений і побудований перший чотиримісний пасажирський літак К-1. У 1932–1934 роках на заводі був запущений в серійне виробництво швидкісний шестимісний пасажирський літак ХАІ-1.
Завод «Антонов» має такі нагороди:
— 8 вересня 1970-го року за досягнуті успіхи у виробництві авіаційної техніки підприємство було нагороджено Орденом Трудового Червоного Прапора.
— 15 жовтня 1980-го року підприємство було нагороджено Міжнародною премією «Золотий Меркурій» на знак особливого визнання внеску у розвиток виробництва і міжнародної співпраці.
— 1995-го року підприємство було нагороджено Міжнародною нагородою «Факел Бірмінгема» за успішне економічне виживання і розвиток в умовах соціально-економічної кризи.
Завод «Антонов» має потужну виробничу базу, сучасне обладнання, передові авіаційні технології, професіоналізм і високий інтелектуальний потенціал, якість послуг, що надаються дозволили заводу зарекомендувати себе, як ефективно працюєче ремонтне авіапідприємство, яке по праву займає провідні позиції в сфері ремонту авіатехніки.
Протягом багатьох років підприємство виконує повний технологічний цикл капітального ремонту літаків Ан-24, -26, -30, -32 і авіаційних двигунів Д-З6 серії 1, 1А, 2А, для літаків Як-42, Ан-72, -74, ремонт агрегатів авіаційної техніки, а також роботи, пов'язані з відновленням авіаційних деталей. Завод здійснює комплекс робіт з продовження ресурсів літаків типу «Ан», потенціал яких незважаючи на „солідний вік“ далеко не вичерпаний. На базі льотно-випробувального експлуатаційного комплексу проводяться всі види технічного обслуговування ремонтованої на заводі авіатехніки, а також КВР-1,2,3 на літаку Ан-74, і КВО на літаку Ан-72.

Завод має свою стратегію, яка дає можливість повного забезпечення роботою всіх працюючих на підприємстві. Гостро стоїть питання підбору кадрів за різними спеціальностями. Показовим є те, що серед працюючих значно збільшився відсоток молоді. Тільки за останній рік на роботу прийнято близько двохсот молодих фахівців. На підприємстві відроджуються традиції наставництва. Молодь навчається у зрілих, заслужених фахівців. В результаті кваліфіковані кадри отримують нові знання, завод — замовлення, літаки — оновлене серце. Стратегія керівництва дозволила колективу заводу відчувати себе впевнено і комфортно, а керівництву піклуватися про двохтисячний колектив.
Завод має досвід роботи більш ніж з 60-ма країнами світу, з якими розвинені ділові, дружні, партнерські відносини, і відкритий для плідних ділових контактів.
Незважаючи на проблеми, які неодноразово виникали з заводом «Антонов» він і досі функціонує, виробляє, розробляє та ремонтує літаки та інше. І саме зараз, у період війни, він має дуже велике значення для України.
Партія захисників Вітчизни неодноразово та впродовж багатьох років відстоювали права, захищали в судах Завод, підтримували і будуть підтримувати діяльність Заводу, його трудового колективу, сприяли і будуть сприяти розвитку Українського виробництва.

Популярность: 1% [?]