Як Верховна Рада та Уряд в 2016 році здійснили конституційний переворот


Коаліція позапарламентських партій пропонує призупинити фінансування політичних партій з бюджету

Коаліція позапарламентських партій та громадських організацій України пропонує кошти на фінансування політичних партій спрямувати на інвалідів та ветеранів АТО.

Про це під час круглого столу на тему: «Бюджет зростання чи занепаду — погляд Коаліції позапарламентських сил» в Укрінформі заявила голова Народно-демократичної партії Людмила Супрун.

«Політичні партії, які собі передбачили із бюджету півмільярда на фінансування на цьому етапі повинні від такого фінансування відмовитися. По-перше, негативно сприймає країна фінансування політичних партій з бюджету в умовах кризи і, за опитуваннями, 90% громадян сприймають це з великим незадоволенням. Тому від нашої Коаліції є пропозиція подати для підписання і подання у Верховну Раду проект Закону „Про внесення змін до деяких законів України“ за яким зупиняються до 1 січня 2018 року статті закону про політичні партії, якими запроваджено щорічне фінансування діяльності політичних партій із державного бюджету», — сказала Супрун.

Вона зазначила, що кошти для фінансування партій пропонується спрямувати для протезування, лікування і реабілітацію учасників АТО.
Юрій Кармазін, Голова Партіі захисників Вітчизни, зазначив, що Уряд та Верховна Рада, фактично, здійснили конституційний переворот, внісши такий проект Закону Про Державний бюджет на 2017 рік. Гіршого бюджету, будучи Народним депутатом України 4-Х скликань, він ще не бачив. Уряд порушив вимоги статтей 19, 22, 41, 46, 48 та 92 Конституціі України та значну кількість статтей Бюджетного кодексу. Він назвав цей бюджет — бюджетом банкрутства та геноциду. В проекті закладено близько 150 мільярдів прихованого дефіциту.
.

«Партія захисників Вітчизни, яку я представляю, повністю підтримує заяву Коаліції позапарламентських сил і громадських організацій про те, що оцінка бюджету і всьому, що відбувається в країні дана правильна. Я підтримую також всі виступи, крім останнього. Чому не підтримую останній, скажу відразу. Немає ніяких ополченців. Є найманці Російської Федерації і є дві тисячі важкої броньованої техніки. Чому я так кажу? Бо я два дні як звідти повернувся.
Також, є передова зброя РФ, є штатні бойові підрозділи в кількості від 9000-12000 вони постійно змінюються, є відсутність кордну і є постійне постачання зброї і боєприпасів, запасних частин і всього іншого. Ось, що сьогодні є. Тому, я хотів би щоб ви, принаймні тут, один одному не казали з голосу не перевірених сайтів. Я, хотів би щоб ви чітко це розуміли.
Що до позитиву. Позитив серйозний! Латають дірки на дорогах, але після кожної поїздки міняю підшипники на машині Це такі ремонти доріг. В лапках. І дійшло до того, що вже згадуєш хорошим словом те, що робив ненависний режим. Ще раз повторю, хорошим словом.
Позитив щодо подання бюджету. В лапках. Я погоджуюсь з думкою, яку висловила Людмила Супрун про те, що бюджет не те, що не своєчасно поданий, це єдиний бюджет за всі попередні роки який був поданий без бюджетної резолюції.
Цей бюджет — конституційний переворот. Чому? Коли ви берете Закон України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» ви бачите, що всі повноваження віддаються Уряду. Це бюджет в якому грубо, брутально порушені норми Конституції України. Зокрема 19 і 21 статті Конституції України, де чітко встановлено невідчужуваність та непорушність прав і свобод людини, в тому числі прав на соціальний захист, які передбачені 46 статтею Конституції України, 64 в якій ми можемо бути обмежені тільки в умовах воєнного або надзвичайного стану. За це треба порушувати кримінальні справи, брати під варту хто за це проголосував.
Ця Верховна Рада повністю не відображає сьогодні ситуацію в суспільстві. Серед тих доповідей, я вам нагадаю, що бюджет розглядався одну годину тридцять чотири хвилини. Звучить фраза: «прошу проголосувати і підтримати бюджет воюючої країни». Це фраза Парубія. І так, закінчено в 17.47, початок о 16.12. Виступ голови Рахункової палати, яка мала дати аналіз як виконано до того бюджет на попередній рік. А він не слухався. А ми ж не знаємо, ні суспільство, ні парламентсько-президентська республіка не знає. І тому ми тут дуже м’яко даємо оцінки. Дуже м’яко!
Тут дається знищення конкретної галузі виробництва. Сьогодні вже говорилося про повне знищення експорту. Скажу вам, що експорт сьогодні вижив за рахунок сільгоспвиробника, з якого зараз пропонується забрати мінус 20 мільярдів гривень.
Цей бюджет був прийнятий завдяки політичній корупції, колосальній політичній корупції, і ця політична корупція не тільки в тому, що в цій постанові поставили заробітні плати депуатам. Я взяв повний перелік хто як голосував за цю постанову, тому, насправді, заробітні плати які встановлені депутатам ще не саме більше горе. Саме більше горе, що ці депутати отримали обіцянку по 20-25 мільйонів на округ. Ось, це найбільше горе. Звідти і голосування. Якщо ти входиш в коаліцію яку ніхто не бачить, якщо ти голосуєш за це колективне безглуздя, за цей конституційний переворот значить ти причетний до доїння цієї колективної корови. Я вважаю, що повернення політичної корупції це абсолютно не правильно. Що стосується заробітних плат, я б хотів, щоб ми окремо звернулися до органів влади, до суспільства, до Президента вкінці кінців, бо він тільки вчора підписав Указ про двох своїх членів Ради Національного банку, вдумайтесь, 35 мільярдів гривень, які Національний банк мав дати в бюджет, він не міг дати, і вони не запущені в економіку, і борги Уряду колосальні. Знаєте чому? Через те, що не було Ради Національного банку,а, Ради Національного банку не було через те, що в Адміністрації Президента не було жодної людини, яка має клепку. Тобто, зрозуміло, що Глава Адміністрації Президента України , його заступники і так далі. Але понад рік, у вересні минуло року, закінчився термін Ради Національного банку конституційного органу, органу передбаченого в статті 100 Конституції України. І через те, що цей орган не міг затвердити звіт. і направити ці кошти. Чому я сказав про заробітні плати тому, що все порівнюється в порівнянні. Коли ми поглянемо як сформовані і не обмежені оплата праці на таких підприємствах і установах державних форм власності як: Держзалізниця, Нафтогаз , Укргазвидобування ,Нацбанк, Ощадбанк та інші банки. Там заробітні плати по мільйону гривень у керівників. Така зарплата, яка пропонується Голові Верховної Ради у
Бюджет будується виключно на існуючій податковій системі, а, в даному випадку пропонується змінити цю систему зараз, разом з бюджетом. Це не просто ручне управління – це прірва, яка будується в статті 16,17 Закону про бюджет. В чому заключається прірва: надати право Кабінету Міністрів України у разі потреби здійснювати випуски облігацій внутрішньої державної позики понад обсяги, встановлені додатком № 2 до цього Закону, з подальшим придбанням у державну власність в обмін на ці облігації акцій додаткової емісії банків з відповідним коригуванням граничного обсягу державного боргу, визначеного цим Законом. Стаття 17 у разі потреби здійснювати випуски облігацій внутрішньої державної позики понад обсяги, встановлені — це прірва. Ти кажеш: «нате, Українці, я собі ще намалюю фантиків», чим це відрізняється, хто пам’ятає «Свадьбу в Малиновке» і Попандопало, так ось Гройсман і Попандопало одні і ті ж фігури, однорідні.
Про промисловість ніхто не думає, її не буде. Коли ви подивитесь на наказ Фонду державного майна, а, це має зв'язок до Державного бюджету тому, що в цьому бюджеті в перехідних положеннях є пункт 7, цікавий пункт, тут написано: Кабінету Міністрів України затвердити у двотижневий термін перелік об’єктів права державної власності, що підлягають приватизації у 2017 році, який забезпечить надходження до Державного бюджету коштів від приватизації державного майна в розмірі встановленого чим Законом. Тобто, оті 17 мільярдів про які говорив наш колега Дмитро Бровкін, вони мають бути натягнуті рішенням постанови Уряду. Шановні друзі! Це зовсім суперечить чинному законодавству, чинне законодавство говорить, що Верховна Рада приймає програму про приватизацію. Нагадаю вам, що остання програма про приватизацію була прийнята до 2014 року. Тобто, на сьогоднішній день такої програми не існує. Все інше це справа для генерального прокурора Луценка, викликати кожного хто цей маразм писав, хто робив цей конституційний переворот, і хто сьогодні здійснює. На кінець. Я хотів би сказати, що не можуть сьогодні ні судді Конституційного суду які є підвішеними за кримінальні справи, ні голова Рахункової палати який також підвішений за кримінальні справи, дати об’єктивні висновки, і попередити суспільство.
Що стосується приватизації і тих планів які зробив Фонд державного майна, я вас відсилаю до рішення Фонду від 23 вересня 2016 року де чорним по білому записано, що за ці місяці мають бути приватизовані і продані не тільки Одеський припортовий завод, ринкова вартість якого на сьогоднішній день в такому стані який він є — 4 мільярди доларів, тобто, понад 100 мільярдів гривень. Ніхто у війну при боргах штучних які навішані Фірташем, біля 200 мільйонів доларів, ніхто його не купить. Іде мова про те, щоб знизити його вартість до 150 мільйонів доларів і так з пихнути тихенько під тим, що треба терміново щось в державний бюджет.
Також тут є, акціонерна компанія Харківобленерго початкова вартість один мільярд , Запоріжобленерго запланована на січень, тут також є, Турбоатом Харківський тут є, що тут казати, тут є багато чого. Тут є вуха Росії, стирчать прямо в цьому бюджеті. Чому? Тому що, Харківський Турбоатом зробив одну турбіну вартістю один мільярд доларів. І я запитую і це все йде оптом?» — закінчив Юрій Кармазін

Відео з прес-конференції:

Популярность: 1% [?]