Влада ловить момент і роздеребанює бюджет або «Після нас, хоч трава не рости…»


Не гаючи часу, на другий день після «зґвалтування» української мови влада зайнялася не менш «цікавою» справою – розпорошуванням бюджету, який і так на ладан диха. Поспіхом прийняли законопроекти "Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік» (щодо збільшення видатків на капітальне будівництво та технічне переоснащення вугледобувних підприємств), «Про Державний бюджет України на 2012 рік» (щодо видатків для забезпечення діяльності Генеральної прокуратури)», «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік» (щодо видатків Центральної виборчої комісії)» та «Про внесення зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік». Ці постанови направлені на те, щоб таки стрибнути у потяг, що вже відїздить і таки встигнути вкрасти де, ще можна, ще й китайської гречки прикупити. Треба ж підтримувати китайського виробника, а вітчизняному аграрнику – безкоштовні курси виживання – бонус від влади.
Юрій Кармазін подав Постанови про скасування рішень Верховної Ради щодо їх прийняття, адже прийняті вони були із численними порушеннями процедури та ще й «привидами», яких у залі не було.
Так, порушенням Конституції та Регламенту є те, що за даний проект голосували народні депутати не особисто (їхніми картками голосували колеги, що можна простежити із відеозапису засідання) та в залі була відсутня кількість депутатів, яка необхідна для прийняття законів. Так, відповідно до результатів голосування, картками проголосували: за – 236 народні депутати, проти – 0, утримались – 0, не голосували – 32, всього – 268, що не відповідає дійсності, так як в залі насправді були присутні набагато менше народних депутатів. Також дані про голосування за проект відрізняються від даних електронної та письмової реєстрації народних депутатів України. Так, якщо порівняти ці дані, то за прийняття проекту голосували народні депутати, які відсутні у даних електронної реєстрації або у даних письмової реєстрації, або в обох списках. Деякі народні депутати, які ніби проголосували «за» прийняття цього рішення (відповідно до даних до проекту) були у відпустці, у відрядженні, або хворіють. Так, з порівняння даних голосування за прийняття рішення про прийняття за основу та в цілому як закон проекту 10576 та даних електронної реєстрації, випливає, що «за» проголосували 33 народних депутати, які не були зареєстровані відповідно до даних електронної реєстрації (наприклад, Омельченко О.О., Пилипенко В.П., Білаш Б.Ф., Березкін С.С., Рева Д.О. та інші). А з порівняння даних голосування за прийняття рішення про прийняття за основу та в цілому як закон проекту 10576 та даних письмової реєстрації, випливає, що «за» проголосували 66 народних депутати, які не були зареєстровані відповідно до даних письмової реєстрації (наприклад, Буряк О.В., Воротнюк І.Б., Писаренко В.В., Ахметов Р.Л., Бережна І.Г. та інші). Такі народні депутати, як Пилипенко В.П., Борисов В.Д., Бевзвенко В.Ф., Клюєв С.П., Царьов О.А, Кузьмук О.І., Харовський С.Ю., Янковський М.А., Чертков Ю.Д. були відсутніми відповідно до даних і електронної, і письмової реєстрації, а відповідно до даних письмової реєстрації такі народні депутати, як Баранов-Мохорт С.М., Калетнік Г.М., Янковський М.А. хворіють, Литвин Ю.О., Стоян О.М. знаходяться у відрядженні, хоча відповідно до даних голосування за проект 10576 дані народні депутати проголосували «за» його прийняття повністю та в цілому як закон, незважаючи на те, що вони точно були відсутніми на засіданні.
Тож про легітимність прийнятих законів по змінам до бюджету мова йти не може.