Кармазін відшукав ще один спосіб залатати дирки у бюджеті: необхідно урізати фінансування КСУ уже сьогодні!


Народний депутат України, Голова Партії захисників Вітчизни Юрій Кармазін звернувся до Президента, Прем’єр-міністра України, Генерального прокурора з попередженням про створення безпрецедентної, загрозливої для подальшого розвитку України, як демократичної, соціально-правової держави ситуації, що має негативний вплив на імідж країни на міжнародній арені та склалася у зв’язку із грубим порушенням конституційних прав і свободи громадян, масового невиконання судових рішень про виплату соціально-незахищеним верствам населення грошових компенсацій згідно чинного законодавства та впровадження подальшої фінансової політики в Державному бюджеті на 2012 рік, який звужує передбачені Конституцією та законами існуючі права на отримання грошових компенсацій для відповідних верств населення, негативними соціальними явищами з утиску судової гілки влади, прикладом чого є незаконне Рішення Конституційного Суду України від 26 грудня 2011 року, яким визнано конституційним пункт четвертий Розділу VII «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» № 2857-VI від 23 грудня 2010 року, вирішення питання щодо звільнення вказаних суддів КСУ із займаних посад за порушення присяги судді. В своєму листі він наголошує, що події які ми спостерігаємо в державі є чи не найбільш ганебними та цинічними по відношенню до громадян України, права, свободи та гарантії яких визначають зміст і спрямованість діяльності країни, утвердження та забезпечення яких є головним обов’язком держави.
Юрій Кармазін звернувся до влади, як народний депутат України, парламентарій декількох скликань та перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань прпавосуддя,як людина, яка має певний досвід в питаннях діяльності та здійснення судочинства, а тому має повне право повчати і вимагати від влади дій, які захищають державу, її суверенітет та Конституцію.
За словами депутата: “В будь-якій соціальній, демократичній державі судова гілка влади є завжди відокремленою від інших владних гілок та будь-якого впливу на неї з боку органів державної влади та їх посадових осіб. Однак, як бачимо, Україна, пройшовиши нелегкий шлях судової реформи, опинилася під загрозою існування незалежного судочинства як такого. Українець, який до 2009 -2010 років волів бодай не вступати в правові відносини з українською Фемідою, наразі чітко розуміє стратегію діяльності судової системи, та, нажаль, цілком та повністю зневірився в гуманності, справедливості, незаангажованості український суддів, що, безумовно, є негативним соціальним явищем та плюндрує авторитет інституту суддівства не тільки в Україні, а й поза її межами. Не останню роль в ситуації, що склался навколо судової гілки влади є тиск з боку провладних структур та намагання будь-яким чином зробити останню підконтрольною для високопосадовців з метою задоволення власних політичних, економічних та ін. інтересів. На фоні зміни політичних облич та займаних крісел, виглядає цілком закономірним, зокрема, намагання «приватизувати» українську Феміду для цілковитого контролю над державою та беззаперечного впровадження проголошеного Президентом та Урядом курсом здійснення нагальних суспільно-важливих «реформ».
Відтак, не є таємницею те, що на наступний 2012 рік уряд, з метою «засолодити» суддівський корпус, заклав в Держбюджені кошти, які в декілька разів превищують відповідні фінансування на утримання суддівської гілки влади в попередніх роках. Особливо Кабінет Міністів України вирішив в грошовому розрахунку виокремити суддів Конституційного Суду України, що, на мою думку, є безпрецендентним в умовах неспроможності держави забезпечити українців необхідними соціальними гарантіями, спаду показників економіки практично по всіх напрямках тощо.”

Зважаючи на такі події, Кармазін вимагає зменшення виплат на утримання Конституційного Суду України в поточному 2012 році, в якому, зокрема, передбачено виділити для КСУ 67, 356, 7 млн. грн., з яких лише на фінансування оплати праці 18 суддів відповідної конституційної юрисдикції та апарат передбачено 41, 174, 2 млн. грн. Для порівняння, на одного суддю Верховного Суду України держава планує витратити втричі менше державних коштів і це незважаючи на те, що ВСУ – найвищий судовий орган у системі судів загальної юрисдикції.

Популярность: 12% [?]